Elektroniczna aktualizacja danych w KRS

0
(0)

Obowiązkiem każdego przedsiębiorcy jest zgłoszenie najważniejszych zmian w firmie do Krajowego Rejestru Sądowego. Wiąże się to z koniecznością wypełnienia formularzy zależnych od rodzaju aktualizowanych informacji oraz złożenia ich w urzędzie.

Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy, iż kwestię tą można rozwiązać w bardzo prosty i szybki sposób. Elektroniczna aktualizacja danych w KRS jest dostępna dzięki aplikacji zamieszczonej na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości.

Aby skorzystać z takiej możliwości należy dysponować w pełni bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, który występuje w rejestrze Narodowego Centrum Certyfikacji, a następnie zawrzeć go na wszystkich dokumentach dołączonych do danego wniosku. Dokumenty te muszą mieć format PDF (z możliwością wydruku), doc, rtf, otd lub txt.

Oczywiście wniosek o rejestrację zmian w KRS można również wysłać pocztą, listem poleconym, wówczas konieczne jest jednak zachowanie potwierdzenia nadania listu.

Podobał Ci się artykuł - oceń wpis!

Oceń nas!

Dziękujemy za ocenę postu! 0 / 5. Wynik: 0

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments