Jak przeprowadzić zmianę biura rachunkowego?

Zmiana biura rachunkowego to kilka formalności, które czasem mogą rozciągnąć się w czasie.

Zapoznanie się z aspektami prawnymi lub konsultacja z naszą firmą, która świadczy pomoc przy zmianie biura rachunkowego pozwoli uniknąć niepotrzebnego stresu.

Jak przeprowadzić zmianę biura rachunkowego?
1. Złożyć wypowiedzenie umowy.
2. Zaktualizować wpis przedsiębiorcy do CEIDG.
3. Zgłosić zmianę do urzędu.
4. Unieważnić wniosek dotyczący pełnomocnictwa do składania dokumentów w Twoim imieniu.
5. Odebrać pełną dokumentację księgową od poprzedniego biura.
6. Podpisać nową umowę.
7. Podpisać pełnomocnictwo z nowym biurem.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszych usług, to załatwimy za Ciebie większość tych formalności.

W twoim zakresie będzie jedynie złożyć wypowiedzenie do poprzedniego biura, podpisać umowę z nami i udzielić naszej firmie pełnomocnictwa do reprezentacji w urzędach.

Zajmiemy się wszystkimi formalnościami związanymi z unieważnieniem pełnomocnictwa poprzedniego biura, sprawdzimy dokładnie, czy dostarczono nam pełną dokumentację i rozpoczniemy nową współpracę, dogodną dla Klienta.

0 0 vote
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments