Procedura zmiany biura rachunkowego musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującym prawem. Istotne jest, aby dopełnić wszystkich formalności wraz z aktualizacją danych w urzędach. Ważne jest zachowanie bezpieczeństwa podmiotu przez cały proces zmiany biura.
Często powodem przyczyniającym się do rozpoczęcia procedury zmiany biura są ciągle pojawiające się zaległości podatkowe i księgowe. Pisma z Urzędu Skarbowego wzywające do uregulowania zapłaty zagrażają bezpieczeństwu firmy – właściciele firm muszą od razu podjąć odpowiednie kroki, aby zmniejszyć ryzyko powiększania się problemów.
My oferujemy usługę jaką jest procedura zmiany biura rachunkowego. Oferujemy:
– pomoc w zakresie wypowiedzenia umowy z poprzednim biurem,
– przeniesieniem dokumentacji do naszego biura,
– wyprowadzenie zaległości księgowych,
– analiza dokumentacji księgowej i podatkowej prowadzonej przez poprzednie biuro.
Za naszą pomoc w zmianie biura Klienci nie płacą – darmowe wsparcie specjalistów. Wystarczy zdecydować się na współpracę z naszym biurem rachunkowym.