Roczne sprawozdanie finansowe spółki z o.o. powinno być złożone w terminie nie przekraczającym 3 miesięcy od dnia bilansowego. Następnie sprawozdanie podpisywane jest przez członków zarządu spółki wraz z datą jego utworzenia.
Ale co powinno zawierać sprawozdanie finansowe spółki z o.o.?
Odpowiedź: trzy zasadnicze elementy, na które składają się:
1. Bilans,
2. Rachunek zysków i strat,
3. Informacja dodatkowa.
Bilans to inaczej wykazanie aktywów i pasywów na czas zamknięcia ksiąg rachunkowych za obecny rok obrotowy i rok poprzedni.
Rachunek zysków i strat zawiera dane z roku obrotowego i roku poprzedniego, które tworzone są albo w wariancie porównawczym albo kalkulacyjnym.
Informacja dodatkowa to wszystkie informacje niezbędne do sprawozdania finansowego spółki, inne niż dane zawarte w bilansie oraz rachunku zysków i strat, np. dane dotyczące struktury zatrudnienia czy informacje odnoszące się do poniesionych i planowanych nakładów.
Wszystkie wyżej wymienione informacje znajdują się w Ustawie o rachunkowości.
Jeżeli szukasz pomocy w utworzeniu sprawozdania finansowego, zgłoś się do naszych konsultantów.
Odpowiedź: trzy zasadnicze elementy, na które składają się:
1. Bilans,
2. Rachunek zysków i strat,
3. Informacja dodatkowa.
Bilans to inaczej wykazanie aktywów i pasywów na czas zamknięcia ksiąg rachunkowych za obecny rok obrotowy i rok poprzedni.
Rachunek zysków i strat zawiera dane z roku obrotowego i roku poprzedniego, które tworzone są albo w wariancie porównawczym albo kalkulacyjnym.
Informacja dodatkowa to wszystkie informacje niezbędne do sprawozdania finansowego spółki, inne niż dane zawarte w bilansie oraz rachunku zysków i strat, np. dane dotyczące struktury zatrudnienia czy informacje odnoszące się do poniesionych i planowanych nakładów.
Wszystkie wyżej wymienione informacje znajdują się w Ustawie o rachunkowości.
Jeżeli szukasz pomocy w utworzeniu sprawozdania finansowego, zgłoś się do naszych konsultantów.
Ciekawe i rzetelne informacje można tutaj znaleźć:)