Prowadzenie własnej działalności do przedsięwzięcie niezwykle czasochłonne, szczególnie na pierwszych etapach prowadzenia firmy. Konieczność dopełniania wszystkich obowiązkowych formalności bywa niezwykle uciążliwa i czasochłonna. Kontrole z urzędów, szczególnie Urzędu Skarbowego spędzają sen z powiek przedsiębiorców, a konieczność składania pism, wyjaśnień i wniosków powoduje utrudniania w swobodnym zarządzaniu firmą. Stanowi to ogromną niedogodność szczególnie dla tych, którzy świadczą swoje usługi w miejscu innym niż siedziba spółki lub przebywają za granicą. Osobiste składanie wniosków do Urzędu Skarbowego wiąże się w ich przypadku z podróżą oraz kosztami.
Niestety nie wszystkie wnioski można wysyłać droga elektroniczną. Dodatkowo jeśli przedsiębiorca chce otrzymać potwierdzenie przedłożenia dokumentów, musi dostarczyć je w formie papierowej.
Dla wszystkich tych, którzy nie mają takiej możliwości, poszerzyliśmy swoją ofertę o usługę, jaka jest składanie wniosków do Urzędu Skarbowego w imieniu przedsiębiorcy. Wystarczy podpisać upoważnienie oraz przesłać nam dokumenty, a nasz pracownik złoży je w odpowiednim urzędzie oraz zadba o otrzymanie potwierdzenia złożenia wniosku.