Od 5 lipca 2022 roku adwokaci, radcowie, notariusze, ale też m.in. doradcy podatkowi mają mieć obowiązek posiadania adresu do e-doręczeń wpisanego do bazy adresów elektronicznych. Podpisana przez prezydenta ustawa obliguje przedsiębiorców oraz wyżej wymienione zawody do dopełnienia obowiązku utworzenia i zgłoszenia adresu do e-doręczeń.
Adres do e-doręczeń procedura:
- Przygotowanie i złożenie wniosku o utworzenie adresu do e-doręczeń
- Sprawdzenie wniosku pod względem formalnym oraz poprawności danych przez urząd.
- Utworzenie adresu i skrzynki do e-doręczeń przez Ministerstwo Cyfryzacji.
- Aktywacja adresu do e-doręczeń.
- Uzyskanie wpisu do bazy adresów elektronicznych.
Nasze biuro przygotowało ofertę „E-doręczenia radca prawny” dla radców prawnych w zakresie dopełnienia obowiązku związanego z adresem do e-doręczeń.
Swoją ofertę kierujemy również do pozostałych przedsiębiorców oraz zawodów zobowiązanych do utworzenia i zgłoszenia adresu do e-doręczeń.
Zainteresowanych skorzystaniem z usługi zapraszamy do kontaktu z naszym działem merytorycznym.
AKTUALIZACJA:
Termin wprowadzenia obowiązku został przesunięty.
O nowym terminie wejścia w życie przepisów dotyczących obowiązku adresu do e-doręczeń będziemy informować. Zachęcamy do śledzenia wpisów!