E-doręczenia radca prawny

5
(2)

Od 5 lipca 2022 roku adwokaci, radcowie, notariusze, ale też m.in. doradcy podatkowi mają mieć obowiązek posiadania adresu do e-doręczeń wpisanego do bazy adresów elektronicznych. Podpisana przez prezydenta ustawa obliguje przedsiębiorców oraz wyżej wymienione zawody do dopełnienia obowiązku utworzenia i zgłoszenia adresu do e-doręczeń.

Adres do e-doręczeń procedura:

  • Przygotowanie i złożenie wniosku o utworzenie adresu do e-doręczeń
  • Sprawdzenie wniosku pod względem formalnym oraz poprawności danych przez urząd.
  • Utworzenie adresu i skrzynki do e-doręczeń przez Ministerstwo Cyfryzacji.
  • Aktywacja adresu do e-doręczeń.
  • Uzyskanie wpisu do bazy adresów elektronicznych.

Nasze biuro przygotowało ofertę „E-doręczenia radca prawny” dla radców prawnych w zakresie dopełnienia obowiązku związanego z adresem do e-doręczeń.

Swoją ofertę kierujemy również do pozostałych przedsiębiorców oraz zawodów zobowiązanych do utworzenia i zgłoszenia adresu do e-doręczeń.

Zainteresowanych skorzystaniem z usługi zapraszamy do kontaktu z naszym działem merytorycznym.

 


AKTUALIZACJA:

Termin wprowadzenia obowiązku został przesunięty.

O nowym terminie wejścia w życie przepisów dotyczących obowiązku adresu do e-doręczeń będziemy informować. Zachęcamy do śledzenia wpisów!

Podobał Ci się artykuł - oceń wpis!

Oceń nas!

Dziękujemy za ocenę postu! 5 / 5. Wynik: 2

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments