Jak złożyć wniosek o adres do e-doręczeń?

Jak złożyć wniosek o adres do e-doręczeń? O czym należy pamiętać składając wniosek o adres do e-doręczeń? Do kiedy przedsiębiorcy mają czas na aktualizacje danych w bazie adresów elektronicznych?

Wniosek należy złożyć w sposób elektroniczny. Należy pamiętać o obowiązku potwierdzenia tożsamości za pomocą jednego z dostępnych narzędzi:

  • profilu zaufanego
  • podpisu kwalifikowanego
  • e-dowodu
  • pieczęci elektronicznej

Uwaga! Jeżeli wniosek będzie posiadał nieprawidłowe dane to przedsiębiorca zostanie wezwany do uzupełnienia braków i dokonania poprawek!

Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie aktywacji skrzynki do e-doręczeń oraz przygotowania i złożenia wniosku o aktualizacje danych w bazie adresów elektronicznych.

W imieniu przedsiębiorcy dopełnimy niezbędnych formalności – zachęcamy do dopełnienia formalności już dziś!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments