Jak złożyć wniosek o adres do e-doręczeń? O czym należy pamiętać składając wniosek o adres do e-doręczeń? Do kiedy przedsiębiorcy mają czas na aktualizacje danych w bazie adresów elektronicznych?
Wniosek należy złożyć w sposób elektroniczny. Należy pamiętać o obowiązku potwierdzenia tożsamości za pomocą jednego z dostępnych narzędzi:
- profilu zaufanego
- podpisu kwalifikowanego
- e-dowodu
- pieczęci elektronicznej
Uwaga! Jeżeli wniosek będzie posiadał nieprawidłowe dane to przedsiębiorca zostanie wezwany do uzupełnienia braków i dokonania poprawek!
Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie aktywacji skrzynki do e-doręczeń oraz przygotowania i złożenia wniosku o aktualizacje danych w bazie adresów elektronicznych.
W imieniu przedsiębiorcy dopełnimy niezbędnych formalności – zachęcamy do dopełnienia formalności już dziś!